Konu
R10 çok harika çıkamıyorum.
03-03-2024, 00:19:22
#6
ataaroot
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Günümün çoğu saati R10 da dolaşmakla geçiyor, işim olmasa bile konuları okuyorum. Cidden çok güzel