• 02-03-2024, 23:46:41
    #1
    Şu an araba almak mantıklı mı sizce? seçim sonrası veya ilerisi için düşünceleriniz neler?
  • 02-03-2024, 23:47:24
    #2
    Mantıklı hocam
    değerleniyor günden güne.
    • ERTET
    • myildirim43
    • semraa
    ERTET, myildirim43, semraa ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 02-03-2024, 23:48:10
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı hocam
    değerleniyor günden güne.
    Hocam sizden hızlısı mezarda nasıl başarıyorsunuz konu 10 saniye olmamış açılali mesajınız oluyor 😁😁
  • 02-03-2024, 23:49:33
    #4
    6 aydır fiyatlarda suni ama gözle görülen bir düşüş var. Bence almak mantıklı, ben de 1 ay önce araç aldım ve seçimden sonra satmayı düşünüyorum
    Tabii ki seçimden sonrasını kestirmek oldukça zor, ancak ben şahsen ekonomik anlamda zor bir dönem olacağını öngörüyorum. Bunun da araç fiyatlarında (belki hemen değil ancak yıl sonuna doğru) artış yönünde yansıyacağını düşünüyorum.
    Yatırım tavsiyesi değildir, kişisel görüşümdür.
  • 02-03-2024, 23:50:37
    #5
    Bütçe ne kadar bilmiyorum ama sıfır araçlarda çok güzel fırsatlar denk gelebiliyor. 2.el halen çok şişik. Sıfır 2.elden ucuz.
  • 02-03-2024, 23:52:52
    #6
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçe ne kadar bilmiyorum ama sıfır araçlarda çok güzel fırsatlar denk gelebiliyor. 2.el halen çok şişik. Sıfır 2.elden ucuz.
    850-900 civarı hocam
  • 02-03-2024, 23:53:18
    #7
    Alınız şu an , sadece araba değil, alınız. Tatırım yavsiyesi değildir.
  • 02-03-2024, 23:55:06
    #8
    Üyeliği durduruldu
    egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alınız şu an , sadece araba değil, alınız. Tatırım yavsiyesi değildir.
    Yatırım demedi tutuklayın...
  • 02-03-2024, 23:55:28
    #9
    2. el temiz bir araba alın hocam bence, her geçen gün her şey pahalanıyor. Bugün düşüyorsa yarın kesin yükselir.