6 aydır fiyatlarda suni ama gözle görülen bir düşüş var. Bence almak mantıklı, ben de 1 ay önce araç aldım ve seçimden sonra satmayı düşünüyorum

Tabii ki seçimden sonrasını kestirmek oldukça zor, ancak ben şahsen ekonomik anlamda zor bir dönem olacağını öngörüyorum. Bunun da araç fiyatlarında (belki hemen değil ancak yıl sonuna doğru) artış yönünde yansıyacağını düşünüyorum.
Yatırım tavsiyesi değildir, kişisel görüşümdür.