• 01-03-2024, 21:45:37
    #1
    Amerikya nasıl gide bilirim kaçak veya vizeli şekilde önerilerinizi bekliyorum 😀
  • 01-03-2024, 21:48:54
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kaçak gideceksen Meksika üzerinden gidebilirsin 😅
  • 01-03-2024, 21:52:18
    #3
    kaçakçılar kaçak olarak götürüyorlar fakat 15.000 dolar para istiyorlar. Fakat ben illegal olarak gitmeyi önermem her türlü canını tehlikeye atıyorsun. eğer paran varsa biraz araştır 60k dolar ile şirket açıp oturma izni alabiliyorsun diye biliyorum.
  • 01-03-2024, 22:57:20
    #4
    green card çekilişine başvur.kazanma şansın az değil.forumdan 3-5 kazanan çıktı.
  • 02-03-2024, 01:20:12
    #5
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    green card çekilişine başvur.kazanma şansın az değil.forumdan 3-5 kazanan çıktı.
    Nerde çekiliş
  • 02-03-2024, 01:24:41
    #6
    Royxr_cod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerde çekiliş
    amerika green card çekilişi diye arattır googlede bulursun.