• 29-02-2024, 07:57:09
    #1
    Twitter bazen giriş yaparken kod istiyor ve bu kodu maile göndermiyor
    bu sorunu yaşayan var mı ? bir kaç saat sonra gönderiyormu bilgisi olan aydınlatsın lütfen ?
  • 29-02-2024, 08:25:41
    #2
    2F bağlayıp neden o kodla giriş sağlamıyorsunuz?
  • 29-02-2024, 09:59:32
    #3
    Nych adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2F bağlayıp neden o kodla giriş sağlamıyorsunuz?
    Tek hesap olsa yapardım ,1K ya yakın hesap var
  • 29-02-2024, 13:35:42
    #4
    auth_tokenini alın hesabın auth_tokenle giriş yapın çıkarken hesaptan çerezleri temizleyerek çıkın