• 27-02-2024, 21:02:56
    #1
    Merhabalar x adlı site için parse line ile username : password ayarları yaptım gerekli işlemler komutları vs yaptım kaydetmek için databese oluşturdum ama bir sorunum var ?

    databese nasıl kaydetcemi bulamadım bu kısma kaydetmesi istiyorum daha önce yapmadım nasıl yapabilirim

  • 27-02-2024, 21:05:17
    #2
    Mongodb berbattir tavsiyem api ile yapmanız olur. Basit bir api ile MySQL üzerinde çok sağlıklı işlemler gerçekleşir. İllada.mongodb ile yapicam diyorsan SQL modulunu kullan database modülü sağlıklı çalışmıyor.
    • mfbexe
    mfbexe bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-02-2024, 21:06:30
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mongodb berbattir tavsiyem api ile yapmanız olur. Basit bir api ile MySQL üzerinde çok sağlıklı işlemler gerçekleşir. İllada.mongodb ile yapicam diyorsan SQL modulunu kullan database modülü sağlıklı çalışmıyor.
    sql mödülü yükledim ama gene sorun var nasıl kullancamı bilmiyorum
  • 27-02-2024, 21:08:11
    #4
    halil_hrm06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sql mödülü yükledim ama gene sorun var nasıl kullancamı bilmiyorum
    İnsert yaparak kayıtlara ekleme yapa bilirsin
    Olusturdugun SQL de primary key id olarak belirle id siralamasi her insert yaptığında otomatik articaktir