• 27-02-2024, 07:26:41
    #1
    Herkese merhabalar öncelikle 300 400 bin bandında bir param var ama nasıl bir iş yapsam diye düşünüyorum fikirlerinizi merak ediyorum kıymetli r10 üyeleri
  • 27-02-2024, 07:39:34
    #2
    O parayı nasıl kazandıysanız o sektöre yatırım yapın.
  • 27-02-2024, 07:40:47
    #3
    Yurt dışında kazandım kendi işimi kurmak istiyorum
  • 27-02-2024, 07:41:48
    #4
    E ticaret yapın veya motor al satta yapabilirsiniz
  • 27-02-2024, 07:42:27
    #5
    E ticaret ten kastınız hangi ürün için mesela
  • 27-02-2024, 07:42:38
    #6
    Cumbow41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışında kazandım kendi işimi kurmak istiyorum
    Yurtdışı imkanınız devam ediyorsa çalışmaya devam edin çünkü bu para ile güzel gelir getirecek bir iş kurmak zor.
  • 27-02-2024, 07:43:35
    #7
    Hocam 5 6 ay gibi tr deyim daha sonra sektör devam ederse gitme imkanım var
  • 27-02-2024, 07:48:16
    #8
    Cumbow41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 5 6 ay gibi tr deyim daha sonra sektör devam ederse gitme imkanım var
    Hocam birine cevap verirken mesajının sağ altında yazan sadece "alıntı" butonuna tıklayıp cevap verin. Eğer toplu cevap vereceksiniz de cevap vermek istediğiniz mesajlardaki "alıntı+" butonuna tıklayın ve yorum kısmındaki gelişmiş cevap yerine tıklayın.


    Hocam 6 ay içinde paranızı BİST ile katalamay çalışabilirsiniz ama kesinlikle tüm paranız ile yapmayın. Onun dışında ufak gelirler için veya sürekli gelir için;
    Yazılım yaptırıp satabilirsiniz
    Toptan ürün alıp tekrar toptan satabilirsiniz
    Rekabetin düşük olduğu bir alan bulup e-ticaret yapabilirsiniz

    Seçimden sonra doların yükseleceğini ön görerek kapalı kutu ürünler alıp seçim sonrası zam gelirse zamlı satabilirsiniz.

    Yatırım tavsiyesi değildir
  • 27-02-2024, 08:00:12
    #9
    spor salonu açın