Hocam 5 6 ay gibi tr deyim daha sonra sektör devam ederse gitme imkanım var
Hocam birine cevap verirken mesajının sağ altında yazan sadece "alıntı" butonuna tıklayıp cevap verin. Eğer toplu cevap vereceksiniz de cevap vermek istediğiniz mesajlardaki "alıntı+" butonuna tıklayın ve yorum kısmındaki gelişmiş cevap yerine tıklayın.
Hocam 6 ay içinde paranızı BİST ile katalamay çalışabilirsiniz ama kesinlikle tüm paranız ile yapmayın. Onun dışında ufak gelirler için veya sürekli gelir için;
Yazılım yaptırıp satabilirsiniz
Toptan ürün alıp tekrar toptan satabilirsiniz
Rekabetin düşük olduğu bir alan bulup e-ticaret yapabilirsiniz
Seçimden sonra doların yükseleceğini ön görerek kapalı kutu ürünler alıp seçim sonrası zam gelirse zamlı satabilirsiniz.
Yatırım tavsiyesi değildir