• 24-02-2024, 16:46:45
    #1
    Herkese merhabalar

    Bugün itibariyle 18 yaşıma girdim bana verebileceğiniz tavsiyeler vs ne olur öğrenmek isterim açıkçası (hangi banka daha iyi olur benim merak ettiğim bir soru ekstra tavsiyelerinizi bekliyorum)
  • 24-02-2024, 16:47:25
    #2
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam nice r10'lu senelere
  • 24-02-2024, 16:49:16
    #3
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam, nice mutlu sağlıklı senelerinize. Minik öneri olarak, bir banka hesabınızdan fon alın. 20-30 ₺ demeden atın içerisinde biriktirin.
  • 24-02-2024, 16:49:53
    #4
    Nice Senelere
    Bolca birikim yap
  • 24-02-2024, 16:50:54
    #5
    İşbankası ve yapıkredi tavsiye edebilirim mobil uygulamarı kullanışlı. Bazı bankalar var adından bile haz etmem dünyanın en dandik uygulamasına sahipler. yaşın genç kendine yatırım yapmaya başla bir konuda uzmanlaş ve kripto-altın-hisse üçlüsüne yatırım yapmaya başla. Geleceğe dönük imzamda üye olabileceğin kaliteli borsaların partner kayıt linkleri mevcut onlara göz atabilirsin. Yeni yaşın kutlu olsun 🎂
  • 24-02-2024, 16:52:20
    #6
    Aman ha aman sakın banka kredi kartı alim yok daha rahat olurum deme hiç bir bankadan kredi kartı alma nasıl olsa ayda öderim deme bir kere bulaşan daha kurtulamadı.
    En Para hesabı aç kendine banka şart her zaman yada Kuveyt Türk aç bunlar da transfer ücreti yok kullan keyfine bak ama kredi kartı asla nakit para her zaman berekettir.
    Başarılar hayatta
  • 24-02-2024, 16:54:59
    #7
    Kredi notunu düşürmemeni, düzenli ödeme yapmanı tavsiye edebilirim.

    Başın sıkıştığında insanlardan para istemek zorunda kalmazsın.

    Bu arada doğum günün kutlu olsun, nice mutlu senelere.
  • 24-02-2024, 16:58:06
    #8
    Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam nice r10'lu senelere
    saruhansarica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam, nice mutlu sağlıklı senelerinize. Minik öneri olarak, bir banka hesabınızdan fon alın. 20-30 ₺ demeden atın içerisinde biriktirin.
    BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice Senelere
    Bolca birikim yap
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşbankası ve yapıkredi tavsiye edebilirim mobil uygulamarı kullanışlı. Bazı bankalar var adından bile haz etmem dünyanın en dandik uygulamasına sahipler. yaşın genç kendine yatırım yapmaya başla bir konuda uzmanlaş ve kripto-altın-hisse üçlüsüne yatırım yapmaya başla. Geleceğe dönük imzamda üye olabileceğin kaliteli borsaların partner kayıt linkleri mevcut onlara göz atabilirsin. Yeni yaşın kutlu olsun 🎂
    edex46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman ha aman sakın banka kredi kartı alim yok daha rahat olurum deme hiç bir bankadan kredi kartı alma nasıl olsa ayda öderim deme bir kere bulaşan daha kurtulamadı.
    En Para hesabı aç kendine banka şart her zaman yada Kuveyt Türk aç bunlar da transfer ücreti yok kullan keyfine bak ama kredi kartı asla nakit para her zaman berekettir.
    Başarılar hayatta
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi notunu düşürmemeni, düzenli ödeme yapmanı tavsiye edebilirim.

    Başın sıkıştığında insanlardan para istemek zorunda kalmazsın.

    Bu arada doğum günün kutlu olsun, nice mutlu senelere.
    hepinize çok teşekkür ederim iyi ki varsınız r10.net ailesi
  • 24-02-2024, 17:04:10
    #9
    Müslüman bir ülkede, insanlarimizin 18 yasina yeni girmis kardesimize edilen tavsiyelere bakin" TESVIK". "Fon alin, bankada para biriktir faizini ye" gibi gibi. Öncelikle kardesimizin dogum günü kutlu olsun. Nice Senelere insAllah, sihhat ve sevgi dolu yasaman dilegi ile. Güzel kardeşim bu soruyu yanlis yere sormussun, akil yasta degil bastadir demişler atalarimiz zamaninda. Annen baban yaşıyor ise şayet , git al karsisina "karşılarına geç" onlardan akil al, onlarin sozunu dinle. Gerisi bos. Hayirli forumlar