Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğum gününüz kutlu olsun hocam nice r10'lu senelere
saruhansarica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğum gününüz kutlu olsun hocam, nice mutlu sağlıklı senelerinize. Minik öneri olarak, bir banka hesabınızdan fon alın. 20-30 ₺ demeden atın içerisinde biriktirin.
BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nice Senelere
Bolca birikim yap
mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşbankası ve yapıkredi tavsiye edebilirim mobil uygulamarı kullanışlı. Bazı bankalar var adından bile haz etmem dünyanın en dandik uygulamasına sahipler. yaşın genç kendine yatırım yapmaya başla bir konuda uzmanlaş ve kripto-altın-hisse üçlüsüne yatırım yapmaya başla. Geleceğe dönük imzamda üye olabileceğin kaliteli borsaların partner kayıt linkleri mevcut onlara göz atabilirsin. Yeni yaşın kutlu olsun 🎂
edex46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman ha aman sakın banka kredi kartı alim yok daha rahat olurum deme hiç bir bankadan kredi kartı alma nasıl olsa ayda öderim deme bir kere bulaşan daha kurtulamadı.
En Para hesabı aç kendine banka şart her zaman yada Kuveyt Türk aç bunlar da transfer ücreti yok kullan keyfine bak ama kredi kartı asla nakit para her zaman berekettir.
Başarılar hayatta
baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kredi notunu düşürmemeni, düzenli ödeme yapmanı tavsiye edebilirim.

Başın sıkıştığında insanlardan para istemek zorunda kalmazsın.

Bu arada doğum günün kutlu olsun, nice mutlu senelere.
hepinize çok teşekkür ederim iyi ki varsınız r10.net ailesi