• 24-02-2024, 12:54:20
    #1
    arkadaşlar ben 2-3 yıl önce kayıt olmuştum bir kaç sınava girdim sonrasında param olmadığı için bayadır ödeme yapmadım tekrar kayıt yaptırmak gerekiyor mu ? tekrar sınava mı girmem lazım yoksa bilmiyorum nasıl olacak yardımcı olur musunuz?
  • 24-02-2024, 12:57:30
    #2
    Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ben 2-3 yıl önce kayıt olmuştum bir kaç sınava girdim sonrasında param olmadığı için bayadır ödeme yapmadım tekrar kayıt yaptırmak gerekiyor mu ? tekrar sınava mı girmem lazım yoksa bilmiyorum nasıl olacak yardımcı olur musunuz?
    aöf öğrenciye giriş yap kaydın net şekilde gözükür var mı yok mu, yenilir mi, yenilenmez mi vs.
  • 24-02-2024, 12:59:29
    #3
    Kirksekiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aöf öğrenciye giriş yap kaydın net şekilde gözükür var mı yok mu, yenilir mi, yenilenmez mi vs.
    Giriş yaptım hocam nereden bakabilirim?
  • 24-02-2024, 13:03:07
    #4
    Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giriş yaptım hocam nereden bakabilirim?
    https://aosogrenci.anadolu.edu.tr/ giriş yaptığınızda sol kısımda kayıt bilgi kısmı mevcut oradan öğrenebilirsiniz
  • 24-02-2024, 13:28:40
    #5
    Kirksekiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://aosogrenci.anadolu.edu.tr/ giriş yaptığınızda sol kısımda kayıt bilgi kısmı mevcut oradan öğrenebilirsiniz
    benimki ata aöf hocam
  • 24-02-2024, 13:36:01
    #6
    e devletten eğitim durumuna bakabilirsin, muhtemelen kayıtlı gözükürsün, harcı ödeyip devam edersin.