Teşekkür ediyorum
Teşekkür ediyorum
Geçmiş olsun hocam allahtan büyük değil ama insanın sinirlerini bozmaya yetiyor. Halen projemin kurulumunu yapmadı bir hocamız, %50 de peşin attım 1,5 ay önce

bir iki güne fuar var görüşmeler var, stresten 1 haftadır uyku uyuyamıyorum.
Malesef hocam işini düzgün yapan yok bende 3.5 ay önce yanlış duymadınız peşin olarak verdim parayı projemi ne yaptı ne bir şey şuan ses soluk alamıyorum kendisinden dolandırdı gitti valla başımıza geldi mi tam geliyor malesef