• 23-02-2024, 01:11:48
    #1
    1-2 saattir çok yavaş açılıyor forum bende sizde de öyle mi ?
  • 23-02-2024, 01:12:10
    #2
    Kurumsal PLUS
    Yavas hocam.
  • 23-02-2024, 01:15:10
    #3
    Evet
  • 23-02-2024, 01:15:27
    #4
    Valla bende de öyle ya
  • 23-02-2024, 01:18:00
    #5
    arada bir bendede oluyor.
  • 23-02-2024, 01:19:56
    #6
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Aynı
  • 23-02-2024, 01:23:10
    #7
    Bende de öyleydi şimdi düzeldi. Acaba yıldır mı uyguladılar diye düşündüm ama şükür değilmiş.
  • 23-02-2024, 01:23:44
    #8
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de öyleydi şimdi düzeldi. Acaba yıldır mı uyguladılar diye düşündüm ama şükür değilmiş.
    Bende onu düşünmüştüm açıkçası
  • 23-02-2024, 01:24:28
    #9
    mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende onu düşünmüştüm açıkçası
    Sizin suçunuz neydi : ))