• 22-02-2024, 22:14:02
    #1
    Herkese merhaba hocalarım, suan için elde 0 var ne yaparak kazanç elde edebilirim, Aktif - Multiaktif hesap alıp satıyorum, Yorum İle aktif mizah sayfası kasiyorum, boş hesap acip aşırı derecede ucuz fiyata tedarik edebilirim bir kaç şey daha yapabilirim Instagrama dair , ( SERMAYE BITTIGINDEN NASIL KAZANC ELDE EDEBILIRIM DIYE SIZE SORMAK ISTEDIM) 🙏
  • 22-02-2024, 22:21:01
    #2
    önce bir yerlerde çalışman lazım ki sermaye olsun
  • 22-02-2024, 22:28:08
    #3
    Sıfırın yanına sıfır koyduğumuzda bir anlamı olmaz ancak eldeki sıfırı en azından bir yaparsak, birin yanına sıfırlar koyduğumuzda çok daha anlamlı hale gelebilir.

    Başlangıç için çok küçük de olsa bir sermaye ayarlamanızı tavsiye ederim.
  • 22-02-2024, 22:30:25
    #4
    Dryas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfırın yanına sıfır koyduğumuzda bir anlamı olmaz ancak eldeki sıfırı en azından bir yaparsak, birin yanına sıfırlar koyduğumuzda çok daha anlamlı hale gelebilir.

    Başlangıç için çok küçük de olsa bir sermaye ayarlamanızı tavsiye ederim.
    hocam vardı 3-5 miktar birseyler hesap alıp satıyordum 1'i 2 yapıyorum değirmen dönüyordu da sermaye 3 aydır bitik değirmen tersine dönüyor acikcasi . Ufak ufak birikim yapıp eskisi gibi ilanlarda aktif oluruz inşallah 🙏
  • 23-02-2024, 00:32:08
    #5
    elazığda bit pazarı yok sanırım olsaydı 200 lira bile yeterki.ikinci ve sfırı giyim eşyası alıp nette satacaksın
  • 23-02-2024, 08:30:12
    #6
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elazığda bit pazarı yok sanırım olsaydı 200 lira bile yeterki.ikinci ve sfırı giyim eşyası alıp nette satacaksın
    maalesef abi benim için sanal alem var bu ilde çalışmak istiyorum da okul var sadece forum üzerinden al sat yapıyorum 🙏