• 22-02-2024, 01:34:48
    #37
    Canımız öyle istiyor diyelim )
  • 22-02-2024, 02:27:58
    #38
    youtuberların nasıl ortak dili arkadaşlarsa,snal alemdede hocam ortak dil şive oldu.ikisinide kullanmalarını sevmiyorum
  • 22-02-2024, 04:29:53
    #39
    kendi adıma yıllar önce üniversiteden mezun olduğumdan beri bir kere bile hocam diyerek konuşmadım. burada yüzlerce kişiyle kontağım veya ticaretim oldu, yaşımdan dolayı bana bazen abla bazen hocam dediler.
    Perran kutmanın "hoca camide olur" repliğinden beri kullanmıyorum o kelimeyi.