kendi adıma yıllar önce üniversiteden mezun olduğumdan beri bir kere bile hocam diyerek konuşmadım. burada yüzlerce kişiyle kontağım veya ticaretim oldu, yaşımdan dolayı bana bazen abla bazen hocam dediler.
Perran kutmanın "hoca camide olur" repliğinden beri kullanmıyorum o kelimeyi.