şimdi alıp yarın satacagım %10 %20 kazandırıcak şidmi al sabah sat yapacagım ne önerirsiniz
aklımda nette ipone yüksek model al sat yapmak
veya ek iş yaptıgım model gamin pc al sat?
anladıgım ikisi var bütce 50 60k
al sat yapacagım 50k
10
●594
- 21-02-2024, 02:25:17Bilgisayar işinden arkadaşım deli gibi para kazandı ilk başlar yorucu oluyor. Tek göz bir odada 3 PC ile başladı şuan kocaman dükkanı var. 1.5 senede haptı bunu. Ucuza PC denk getirip üzerine 1-2 koyup satacaksın.Ofisto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2024, 02:31:31hocam bu modeli yapıyorum 5 yıldır ama çok almıyorum 1 2 pc birşeyler yapmak lazım ama ne araştırıyorum.sontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2024, 02:32:40öyle iş olsa herkes %10 %20 herkes yapar telefon alsan anca zam gelmesi lazım yoksa terse mal alman lazım bozdurma işi onuda sen nereden bulacan nereden alacan da ne zaman geri satacan telefon kapalı kutu olsa bile içinden ne çıkacağı belli olmuyor bundan 4-5 yıl önce toptan cep telefonu yapan 3-4 milyonluk telefonu kapalı diye adama gönderdiler sonra içlerinden tahta parçası çıktı şimdi ise herkes nedense daha da tehlikeli sıfır jelatinli telefonun içi tamir görmüş çıkıyor zor iş.
Bence gümüş al koy kenera 5-6 ay sonra kar ettirir belki - 21-02-2024, 08:47:24Toplu duş seti batarya düşünürsen piyasadan ucuza verebilirim çok kar etmiş olursun