öyle iş olsa herkes %10 %20 herkes yapar telefon alsan anca zam gelmesi lazım yoksa terse mal alman lazım bozdurma işi onuda sen nereden bulacan nereden alacan da ne zaman geri satacan telefon kapalı kutu olsa bile içinden ne çıkacağı belli olmuyor bundan 4-5 yıl önce toptan cep telefonu yapan 3-4 milyonluk telefonu kapalı diye adama gönderdiler sonra içlerinden tahta parçası çıktı şimdi ise herkes nedense daha da tehlikeli sıfır jelatinli telefonun içi tamir görmüş çıkıyor zor iş.
Bence gümüş al koy kenera 5-6 ay sonra kar ettirir belki