sizce ne yapmalıyım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sizce ne yapmalıyım
9
●
178
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
sizce ne yapmalıyım
1
2
20-02-2024, 15:29:44
#10
semihmalkoc53
pkedzias adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=mS5i6jef7Lg
bi izlemenizi tavsiye ederim elinizde kalan işlemci,ekran kartı ve monitör ile yeni bi pc yapıp satabilirsiniz
hm tamamdır hocam teşekkürler
CrawlArmy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elran kartını yükseltin. Monitoru normalde değiştirmenize gerek yok ancak TN Panel tercihinizi anlamadım.
zamanında ucuz diye almıştım hocam 2000 tl ye
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler