• 17-02-2024, 19:29:33
    #1
    Bir kaç gündür genelde akşam saatlerinde ve geceleri r10 çok yavaş, aynı şikayeti yaşayan varmı.
  • 17-02-2024, 19:31:46
    #2
    Her zaman.
  • 17-02-2024, 19:31:52
    #3
    Aramada çok yavaş sadece.
  • 17-02-2024, 19:32:57
    #4
    Biraz yavaş evet
  • 17-02-2024, 19:33:49
    #5
    Ve şuan bende bazı sayfaların içeriklerini göremiyorum. 400 sayfa konu görünüyor ama ilk sayfada sadece 2 si görüntüleniyor. Düşecek domainler ve boştaki domainler mesela
  • 17-02-2024, 19:35:03
    #6
    Yetkililer konuyu görürse, cevap yazar ve ilgilenirler.
  • 17-02-2024, 19:36:07
    #7
    Sosyal Medya Uzmanı 💎
    Evet yavaş hocam maalesef
  • 17-02-2024, 19:36:14
    #8
    R10 dan hızlısı mezarda
  • 17-02-2024, 19:42:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    terzi kendi söküğünü dikemez derler