R10 Sizde'de Yavaşmı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Sizde'de Yavaşmı
12
●
248
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Sizde'de Yavaşmı
1
2
17-02-2024, 19:47:23
#10
BilgMuhendisi
Üyeliği durduruldu
evet
17-02-2024, 20:08:12
#11
Zienmedia
Bu konuya girerken bile 15 dakika geçti
17-02-2024, 20:11:31
#12
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Jet gibi.
17-02-2024, 20:31:12
#13
CodeDev
D3LpHi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir kaç gündür genelde akşam saatlerinde ve geceleri r10 çok yavaş, aynı şikayeti yaşayan varmı.
Evet hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler