R10 Sizde'de Yavaşmı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Sizde'de Yavaşmı
12
●
248
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Sizde'de Yavaşmı
1
2
17-02-2024, 19:29:33
#1
D3LpHi
Bir kaç gündür genelde akşam saatlerinde ve geceleri r10 çok yavaş, aynı şikayeti yaşayan varmı.
17-02-2024, 19:31:46
#2
DartkGandalf
Her zaman.
17-02-2024, 19:31:52
#3
Tubefavorites
Aramada çok yavaş sadece.
17-02-2024, 19:32:57
#4
Happymediax
Biraz yavaş evet
17-02-2024, 19:33:49
#5
GRAFIKER
Ve şuan bende bazı sayfaların içeriklerini göremiyorum. 400 sayfa konu görünüyor ama ilk sayfada sadece 2 si görüntüleniyor. Düşecek domainler ve boştaki domainler mesela
17-02-2024, 19:35:03
#6
D3LpHi
Yetkililer konuyu görürse, cevap yazar ve ilgilenirler.
17-02-2024, 19:36:07
#7
fatihcansalkim
Sosyal Medya Uzmanı 💎
Evet yavaş hocam maalesef
17-02-2024, 19:36:14
#8
Misafir
R10 dan hızlısı mezarda
17-02-2024, 19:42:23
#9
vido
Üyeliği durduruldu
terzi kendi söküğünü dikemez derler
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler