• 17-02-2024, 09:50:09
    #1
    Kurumsal PLUS
    Selamlar, az önce uganda numaralı bir hat bana yazdı. Ben de can sıkıntısında memleketini falan sordum Görev vereceğini söyledi. Bunun sonunun ne olacağını biliyorum, şimdi adamın görevini yapıp parayı alıp engellesem ne olur? Veya ibanımı o adamla paylaşmam bir sıkıntı yaratır mı? Öyle başlık atmamın sebebi ise ibanı paylaşsam bir sıkıntı çıkar mı?

    Edit: Simit parası çıktı
  • 17-02-2024, 09:51:30
    #2
    50 -100 bazen atıyorlar arada alıyorum yapacak bişey yok otobüs yol parası
  • 17-02-2024, 09:51:57
    #3
    Evet çıkar hiç bulaşmayın
  • 17-02-2024, 09:52:12
    #4
    Kurumsal PLUS
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 -100 bazen atıyorlar arada alıyorum yapacak bişey yok otobüs yol parası
    Bakalım işin sonu ne olacak
  • 17-02-2024, 09:52:53
    #5
    50 100 lira için değmez hocam riske ne gerek var
  • 17-02-2024, 09:53:29
    #6
    dolandırıcıyı dolandırmak ta dolandırıcılıktır.
  • 17-02-2024, 09:54:08
    #7
    Kurumsal PLUS
    PremiumTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 100 lira için değmez hocam riske ne gerek var
    Sırf meraktan yapıyorum, parasında değilim yani. Bizden para isteyecekleri süreci görmek istiyorum
  • 17-02-2024, 09:55:22
    #8
    Sıkıntı çıkarır. Her IBAN'dan para almayın.
  • 17-02-2024, 09:57:43
    #9
    Kurumsal PLUS
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolandırıcıyı dolandırmak ta dolandırıcılıktır.
    Öyle düşünmeyelim sonuçta görevini yapıp parasını alıyoruz, iyi niyetle düşünürsek adamın da istediği zaten o değil mi?