Selamlar, az önce uganda numaralı bir hat bana yazdı. Ben de can sıkıntısında memleketini falan sordum

Görev vereceğini söyledi. Bunun sonunun ne olacağını biliyorum, şimdi adamın görevini yapıp parayı alıp engellesem ne olur? Veya ibanımı o adamla paylaşmam bir sıkıntı yaratır mı? Öyle başlık atmamın sebebi ise ibanı paylaşsam bir sıkıntı çıkar mı?
Edit: Simit parası çıktı