Merhaba arkadaşlar,
iPad Air 5.nesil tabletim var. Kuzenim kullanıyordu, ancak restore etme durumuna gelmiş. Tableti şarja bağlayamayana kadar ya da bilgisayara bağlamayana kadar herhangi bir tepki vermiyor. Şarja bağlayınca ya da bilgisayara bağlayınca restore edin diyor. Restore etmeme rağmen tablet düzelmedi, tekrardan restore etme yerine geliyor. Sizce sorun neden kaynaklı olabilir?
  • gusion
bunu beğendi.
1 kişi bunu beğendi.