• 14-02-2024, 22:38:01
    #1
    Yanımda Şuan arkadaşım Kuruşuna Kadar Kaybetti başlarda 500 tlden 12000 liraya kadar çıktık parayı çektik Sonrasında 500-500 kaybede kaybede şuan parası kalmadı 3 bin TL kendi parasını da kaybetti kazandığı parayida kaybetti bırak diyorum kaybedince bırakıyor
  • 14-02-2024, 22:40:25
    #2
    Maalesef aynı sorun arkadaşımda da var, ailesinin maddi durumu çok iyi onlardan alıp kumara yatırıyor. Daha fazlasını kazanmak varken bu parayı neden harciyim diyor...
  • 14-02-2024, 22:40:38
    #3
    kumar oynayan insanların çoğuna bakın sosyal,kültürel,ilimsel,bilimsel bir alışkanlıkları olmadığı içindir.bir meşgaleleri olsa çoğu kişi kumara başlamaz.
  • 14-02-2024, 22:40:47
    #4
    "Arkadaşınız"a geçmiş olsun. Bu ciddi bir bağımlılık, kumar oynayan insan kaybedeceğini bile bile oynuyor maalesef. Profesyonel destek alınabilir, hiç değilse kredi kartları vs. kapatılabilir.
  • 14-02-2024, 22:40:50
    #5
    Kumar alışkanlığı para bitince bırakılır.
  • 14-02-2024, 22:41:14
    #6
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    Sadece 3k kaybetmiş hemen dursun. Şimdi durmazsa bidaha zor durur daha çok kaybettikçe ana parasını kurtarmaya çalışacak ve daha çok içine girecek sonrasında içinden çıkamıyacak durumun
  • 14-02-2024, 22:42:22
    #7
    Düşmanına beddua edeceksen kumara başlasın diye edeceksin, derler. Çok iğrenç bir şey umarım en kısa zamanda bırakır.
  • 14-02-2024, 22:42:53
    #8
    eldeki son parayla altın alsın başka türlü kurtulması zor.
  • 14-02-2024, 22:44:15
    #9
    Bende de aynı sorun var Lise son öğrencisiyim kaybettiğim paralar çok yüksek miktarlar oluyor kumara göre bu yüzden bende yazilan tüm yorumları okuyacağım tavsiyesi olan varsa benimde mesajımı alintilayabilirmi