Merhabalar hocam öncelikle. Durumu kısaca özetleyeyim sizlere duyduğum kadarıyla;
  • İLk olarak 13 şubat gününde öğlen saatlerinde işçiler çökme durumunu fark ederek mail yolu ile uyarıda bulunuyor bu durumu.
  • Bu durumu gören taşeron firması ekipleri işe çıkmıyor.
  • toplamda 9 kişinnin olduğu ekip çalışmaya devam ederken maalesef bu durum meydana geliyor.
  • Bugün yine madenin olduğu bölgeye gittim. Ancak ekipler yeterli sayıda olsa da gerek bölgenin yoğun toprak-taş ve arazinin olumsuz şartları sebebiyle maden altında kalan arkadaşlara hala ulaşılamadı.
  • Heyelan olan toprak altından arındırılmış topraklar, bu nedenle zeminde olduğu kadar biribirne tutunan değil tam aksine oldukça hareketli. Basınçla birlikte heyalan görüntüsü veriyor ve televizyonlarda görüldüğü gibi değil, oldukça geniş ve dik bir yamaç.
  • Dua ediyoruz, allahtan ümit kesilmez.