• 13-02-2024, 23:14:30
    #10
    farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün yüzüklere ve bileziğe 30k veren ben :/
    çok deÄŸil 2 ay önce göz göze denk geldik, nasip olsaydı tabi açılamadım. Seve seve alırdım büyük ihtimalle 😁 3 haftadir gormuyorum artik zorlu geciyor.
  • 13-02-2024, 23:16:36
    #11
    Olumlu. Hocam erzak yardımı var o zaman 😀
  • 13-02-2024, 23:23:09
    #12
    şenerellaya takıldım
  • 14-02-2024, 00:39:51
    #13
    TheAvenqer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimdeki kartonu içindekiler hariç tek versende sevinecek kızda gördüm

    Yukarıda yazan arkadaş gibi 30 bine yüzük alsanda niye 50 binlik almadın diye trip atacakta
    r10.net'i bilmez ama yerin kulağı vardır hocam dur yakma bizi kötü birşey demedim DDD Yine de gözükür felan feda olsun ona.