• 09-02-2024, 18:15:02
    #10
    yaspes2017 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok ucuz çok ucuz fiyat girmeyin, ürünün orijinal resimlerini yükleyin. Desi olarak Aras kargo 99 desiye kadar kabul ediyor 25-30 desi üzeri ek ücrete tabi.
    Dalgınlığıma gelmiş baktım şimdi, gerçekten de 99 desi 79 TL imiş. Şaşırdım
  • 09-02-2024, 18:22:56
    #11
    Test
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dalgınlığıma gelmiş baktım şimdi, gerçekten de 99 desi 79 TL imiş. Şaşırdım
    26 desi üzeri ek ücrete tabi unutmayalım örnek 36 desi kargo 200 TL totelde.
  • 09-02-2024, 18:32:31
    #12
    yaspes2017 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    26 desi üzeri ek ücrete tabi unutmayalım örnek 36 desi kargo 200 TL totelde.
    Ha anladım, fiyatlar ortalama o zaman. Günde 4,5 kargo çıkaran frima anlaşmaları da az çok o kadar tutuyor. Bilgilendirme için teşekkürler
  • 09-02-2024, 18:33:39
    #13
    Test
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ha anladım, fiyatlar ortalama o zaman. Günde 4,5 kargo çıkaran frima anlaşmaları da az çok o kadar tutuyor. Bilgilendirme için teşekkürler
    Rica ederim umarım işinize yarar hepinizin
  • 09-02-2024, 18:34:45
    #14
    yaspes2017 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim umarım işinize yarar hepinizin
    Teşekkür ederim, birde ürün komisyonu vs var bi tık pahalıya geliyor gibi... İyi akşamlar dilerim
  • 09-02-2024, 18:36:06
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Ptt kitaplara %50 indirim yapıyordu en son bir bakmanızda fayda var
  • 09-02-2024, 18:43:36
    #16
    Kedili kargo sistemleri var hocam, onlar ile ucuza gönderebilirsiniz.
    Geliver.io deneyebilirsiniz mesela.
  • 09-02-2024, 18:45:52
    #17
    Test
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim, birde ürün komisyonu vs var bi tık pahalıya geliyor gibi... İyi akşamlar dilerim
    Gönderilen ürünü biraz abartmayarak bozuk fln yazarsanız ortalamadan düşük bir fiyata koyarsaniz ban yemezsiniz
  • 10-02-2024, 00:27:11
    #18
    MaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    https://www.r10.net/ecommerce-yazili...olusturun.html

    Forumda bu uygulama paylaşılmıştı.
    sanırım şirket olmanızı istiyor bu hocam