Kargoyu nasıl ucuza getiririm - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kargoyu nasıl ucuza getiririm
18
●
592
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kargoyu nasıl ucuza getiririm
1
2
3
09-02-2024, 18:15:02
#10
lorxy
yaspes2017 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok ucuz çok ucuz fiyat girmeyin, ürünün orijinal resimlerini yükleyin. Desi olarak Aras kargo 99 desiye kadar kabul ediyor 25-30 desi üzeri ek ücrete tabi.
Dalgınlığıma gelmiş baktım şimdi, gerçekten de 99 desi 79 TL imiş. Şaşırdım
09-02-2024, 18:22:56
#11
PKTR
Test
lorxy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dalgınlığıma gelmiş baktım şimdi, gerçekten de 99 desi 79 TL imiş. Şaşırdım
26 desi üzeri ek ücrete tabi unutmayalım örnek 36 desi kargo 200 TL totelde.
09-02-2024, 18:32:31
#12
lorxy
yaspes2017 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
26 desi üzeri ek ücrete tabi unutmayalım örnek 36 desi kargo 200 TL totelde.
Ha anladım, fiyatlar ortalama o zaman. Günde 4,5 kargo çıkaran frima anlaşmaları da az çok o kadar tutuyor. Bilgilendirme için teşekkürler
09-02-2024, 18:33:39
#13
PKTR
Test
lorxy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ha anladım, fiyatlar ortalama o zaman. Günde 4,5 kargo çıkaran frima anlaşmaları da az çok o kadar tutuyor. Bilgilendirme için teşekkürler
Rica ederim umarım işinize yarar hepinizin
09-02-2024, 18:34:45
#14
lorxy
yaspes2017 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rica ederim umarım işinize yarar hepinizin
Teşekkür ederim, birde ürün komisyonu vs var bi tık pahalıya geliyor gibi... İyi akşamlar dilerim
09-02-2024, 18:36:06
#15
goktugpek
Üyeliği durduruldu
Ptt kitaplara %50 indirim yapıyordu en son bir bakmanızda fayda var
09-02-2024, 18:43:36
#16
kertenkele01
Kedili kargo sistemleri var hocam, onlar ile ucuza gönderebilirsiniz.
Geliver.io deneyebilirsiniz mesela.
09-02-2024, 18:45:52
#17
PKTR
Test
lorxy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Teşekkür ederim, birde ürün komisyonu vs var bi tık pahalıya geliyor gibi... İyi akşamlar dilerim
Gönderilen ürünü biraz abartmayarak bozuk fln yazarsanız ortalamadan düşük bir fiyata koyarsaniz ban yemezsiniz
10-02-2024, 00:27:11
#18
robertokim
MaSTeK1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba
https://www.r10.net/ecommerce-yazili...olusturun.html
Forumda bu uygulama paylaşılmıştı.
sanırım şirket olmanızı istiyor bu hocam
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler