MaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

https://www.r10.net/ecommerce-yazili...olusturun.html

Forumda bu uygulama paylaşılmıştı.
sanırım şirket olmanızı istiyor bu hocam