Şikayetim var kategorisi hk. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şikayetim var kategorisi hk.
3
●
200
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Şikayetim var kategorisi hk.
09-02-2024, 13:44:54
#1
kSalih
Merhaba Şikayet kategorisinde kilitlenmiş bir şikayeti nasıl tekrar açtırabilirim ? (çözüme ulaşmadı da)
09-02-2024, 13:45:19
#2
Sergion
Kırmızı butondan report ederek moderatöre bilgi iletebilirsiniz.
09-02-2024, 13:45:31
#3
BarisSa
Moderatörle iletişime geçin.
09-02-2024, 13:46:55
#4
kSalih
Sergion adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kırmızı butondan report ederek moderatöre bilgi iletebilirsiniz.
2-3 kez yaptım olmadı
BarisSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Moderatörle iletişime geçin.
sabah mesaj attım dönüş yapılmadı
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler