• 07-02-2024, 21:23:00
    #1
    Çocukken çok izlerdim ismini asla hatırlayamadım
  • 07-02-2024, 21:23:34
    #2
    Gece bahçesi. Makafaka....

    Hatta burada 3 psikopat kardeş yaşardı.

    Makafaka.
  • 07-02-2024, 21:24:10
    #3
    Platin üye
    Tombliboos olması lazım
  • 07-02-2024, 21:27:35
    #4
    Bu manyaklar.


    https://youtu.be/2vtgDyE_x8w?feature=shared


    Benim addım igılbigıııl igılbigıl migil igıl biiigııl igılmıigılvigıl buum. Şarkısı aklımda hala.
  • 07-02-2024, 21:28:01
    #5
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece bahçesi. Makafaka....

    Hatta burada 3 psikopat kardeş yaşardı.

    Makafaka.
    aman hocam ne madafakası maka pakaydı o
  • 07-02-2024, 21:29:00
    #6
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aman hocam ne madafakası maka pakaydı o
    Ben küçükken madafaka derdim hep de sonradan değiştirdim. Küçükken de biliyorduö madafakanın anlamını gülüyordum.
  • 07-02-2024, 21:31:51
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bu tarz çizgi filmler hazırlamak istiyenler ulaşsın 👀😉✔
  • 07-02-2024, 23:24:31
    #8
    Teletabi ye benziyor lala po tinki winki vay be 90 lar