Merhabalar, imagick aktiflestirmede sorun yasiyorum. 8.1 , 8.2 her ikisindede denedim maalesef aktiflestiremiyorum. WHM / CloudLinux'ten de denedim maalesef ondada basarili olamadim ne yapmam gerekiyor acaba?
Aldigim hata resimde görüldügü gibidir.
https://prnt.sc/Tfu1t6-4VM13
Tesekkürler
imagick aktiflestirmede sorun yasiyorum
2
●50
- 06-02-2024, 17:48:29
- 06-02-2024, 17:50:16muratuzerek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet Hocam farkettim, sonradan hemen düzelttim. Tesekkürler