Ayda 5 maksimum yurtdışından satın alma hakkımız var diye biliyorum amazon üzerinden, vergi almadı hiçbir yurtdışı siparişimde.
Amazon Us veya Almanya üzerinden bir ram satın aldım. İade gönderdim sorun yaşamadım, sadece yurtdışı diye süreç uzuyor o kadar.
Sınırlamasını bilmiyorum ilk alışverişim zaten sorun olacağını düşünmüyorum.
Ben sürekli yurtdışı alım yapıyorum amazondan. Gönderici Amazon olan ürünler genelde 1 hafta içinde elime ulaşıyor.
Amazon US yazıyor gönderici hocam 23 Şubatta teslim diyor