• 05-02-2024, 10:50:58
    #1
    Merhaba yakın bir süre içerisinde anlaşmalı bir boşanma davası söz konusu taraflar birbirinden hiçbir şey talep etmiyor ve ortak bir çocuk vesaire yok. Boşanma sonrasında erkek taraf aile konutunda yaşamaya devam edecek ve ev eşyaları da bu evde erkek tarafında kalacak, buna göre bir protokol konusunda yardımcı olabilecek varmı?
  • 05-02-2024, 10:52:20
    #2
    @Fahrettin;
  • 05-02-2024, 10:53:29
    #3
    iyi bari çocuk olmaması güzel olsaydı çocuk için sıkıntıydı
  • 05-02-2024, 11:21:55
    #4
    geçmiş olsun hocam
  • 05-02-2024, 11:53:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    @AvFeyzaUCAR; kendisi işinde uzmandır.
  • 05-02-2024, 13:23:36
    #6
    Danışman
    Merhabalar.

    Profesyonel olarak yardımcı olabiliriz. Profilimdeki linklerden bize ulaşabilirsiniz.

    İyi forumlar