Nasılsınız, Nasıl Gidiyor? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasılsınız, Nasıl Gidiyor?
17
●
382
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Nasılsınız, Nasıl Gidiyor?
1
2
04-02-2024, 20:33:36
#10
hakan3568
hayırlı akşamlar hocam, oturduk hiç ilerleme göstermeyen bloga bir ümitle içerik yazıyoruz
siz nasılsınız?
04-02-2024, 20:33:57
#11
Gelistirici
En iyisi sanırım
Neo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gitmiyo Atakan
Kadirden dolayı herhalde
04-02-2024, 20:34:57
#12
Gelistirici
En iyisi sanırım
hakan3568 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayırlı akşamlar hocam, oturduk hiç ilerleme göstermeyen bloga bir ümitle içerik yazıyoruz
siz nasılsınız?
dertliA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iyi değiliz. işler kesat neye el atsak kuruyor. sen nasılsın iyisindir umarım
İyiyiz şu dönem güzel geçiyor.
04-02-2024, 20:34:59
#13
BILcreative
İyi akşamlar. Bu aralar biraz yoğun. Bugün biraz tasarım mesaisi yaptık, hafifledi çok şükür
04-02-2024, 20:37:48
#14
Misafir
Kendimi mi öldürsem yoksa bir fincan kahve mi içsem?
dertliA
ve
Gelistirici
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
04-02-2024, 20:44:51
#15
dertliA
Gelistirici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyiyiz şu dönem güzel geçiyor.
Maşallah diyelim nazar değmesin
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendimi mi öldürsem yoksa bir fincan kahve mi içsem?
öldürsen ne olacak zaten ölecez bir gün şimdilik kahve iç sonra yapacak bir şeyler buluruz
04-02-2024, 20:53:25
#16
Neo
Gelistirici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kadirden dolayı herhalde
Hiç sorma ya
04-02-2024, 20:55:38
#17
Alengirik
Bügün tatil di bi şey anlamadık yarın mesai var hızlı geçen zamanı anlamıyorum
R10 da son konulara bakarak vakit geçiriyorum
04-02-2024, 20:56:09
#18
Gelistirici
En iyisi sanırım
Alengirik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bügün tatil di bi şey anlamadık yarın mesai var hızlı geçen zamanı anlamıyorum
R10 da son konulara bakarak vakit geçiriyorum
Hızlı yaşayan geç ölür, boşverin.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler