Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyiyiz şu dönem güzel geçiyor.
Maşallah diyelim nazar değmesin
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendimi mi öldürsem yoksa bir fincan kahve mi içsem?
öldürsen ne olacak zaten ölecez bir gün şimdilik kahve iç sonra yapacak bir şeyler buluruz