• 04-02-2024, 20:33:36
    #10
    hayırlı akşamlar hocam, oturduk hiç ilerleme göstermeyen bloga bir ümitle içerik yazıyoruz

    siz nasılsınız?
  • 04-02-2024, 20:33:57
    #11
    En iyisi sanırım
    Neo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitmiyo Atakan
    Kadirden dolayı herhalde
  • 04-02-2024, 20:34:57
    #12
    En iyisi sanırım
    hakan3568 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı akşamlar hocam, oturduk hiç ilerleme göstermeyen bloga bir ümitle içerik yazıyoruz

    siz nasılsınız?
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi değiliz. işler kesat neye el atsak kuruyor. sen nasılsın iyisindir umarım
    İyiyiz şu dönem güzel geçiyor.
  • 04-02-2024, 20:34:59
    #13
    İyi akşamlar. Bu aralar biraz yoğun. Bugün biraz tasarım mesaisi yaptık, hafifledi çok şükür
  • 04-02-2024, 20:37:48
    #14
    Kendimi mi öldürsem yoksa bir fincan kahve mi içsem?
    • dertliA
    • Gelistirici
    dertliA ve Gelistirici bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 04-02-2024, 20:44:51
    #15
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyiyiz şu dönem güzel geçiyor.
    Maşallah diyelim nazar değmesin
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendimi mi öldürsem yoksa bir fincan kahve mi içsem?
    öldürsen ne olacak zaten ölecez bir gün şimdilik kahve iç sonra yapacak bir şeyler buluruz
  • 04-02-2024, 20:53:25
    #16
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadirden dolayı herhalde
    Hiç sorma ya
  • 04-02-2024, 20:55:38
    #17
    Bügün tatil di bi şey anlamadık yarın mesai var hızlı geçen zamanı anlamıyorum R10 da son konulara bakarak vakit geçiriyorum
  • 04-02-2024, 20:56:09
    #18
    En iyisi sanırım
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bügün tatil di bi şey anlamadık yarın mesai var hızlı geçen zamanı anlamıyorum R10 da son konulara bakarak vakit geçiriyorum
    Hızlı yaşayan geç ölür, boşverin.