Teknoloji alanında faaliyet gösteren bir şirketin üst düzey pozisyonlarından birisi için ALLAH nasip ederse yarın bir vaka çalışması sınavına gireceğim.
Ardından bireysel görüşme yapılacak
Bu konuda tecrübesi olan kişilerin yorumları benim için çok kıymetlidir.
Tavsiyelerinize önerilerinize açığım yardımcı olabilir misiniz ?