Merhaba
çapraz işlem yapıyorum fakat izole yapmak istiyorum. izole butonuna basıp geçiş yapmak istediğimde şu uyarıyı veriyor. Nasıl izole moduna geçebilirim?
Unable to adjust to isolated-margin mode under the Multi-Assets mode.
çoklu varlık modunda olduğum için olabilir mi?
binance kaldıraç ile alakalı bir soru.
0
●56