Merhaba

çapraz işlem yapıyorum fakat izole yapmak istiyorum. izole butonuna basıp geçiş yapmak istediğimde şu uyarıyı veriyor. Nasıl izole moduna geçebilirim?

Unable to adjust to isolated-margin mode under the Multi-Assets mode.

çoklu varlık modunda olduğum için olabilir mi?