Soru sormak için konu açtığımda boş bir yorum atıp beni sinirlendirmişti. Harbiden de aynı kişi.

Keşke komple engel olsa da postlarda dahi görünmese. Yıllardır forumda engellediğim ilk insandır.İşin komik tarafı birde bu konudaki yorumları beğeniyor hahaha