Şu foruma kaç senedir üyeyim ilk defa birisine 'bu konuyu açmandaki sebep' yazdım üste çıkıp, kendini haklı bulup engelledi. Tek problem yaşayan ben değilmişim şaşırmadım gerçekten.
Herkes aynı şeyi yazıyor ama boş insanların boş konularını engellediğimiz halde görüyoruz, buna keşke daha güzel bir çözüm üretilebilse.