• 01-02-2024, 02:25:50
    #10
    Makalehizmetiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki sevgi her şeyden ustun mudur dndnnd
    Sağlıktan sonra belki
  • 01-02-2024, 02:26:48
    #11
    şöyle bir şey var şimdi ben arkadaşlarımı çok severim genelde çok sevdiklerime ilgi vermeye, ilgi göstermeyi seviyorum. Ancak ailesinden sevgi görmedigini söyleyen arkadaşım kendisine bu ilginin ve sevilmenin fazla geldigini soyledi. Bu çok garibime gitmisti.
  • 01-02-2024, 02:27:56
    #12
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Sevmiyorsan sevilmenin, sevilmiyorsan sevmenin hiç bi güzelliği yok. İkisi birlikteyse güzel.
  • 01-02-2024, 02:30:31
    #13
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevmiyorsan sevilmenin, sevilmiyorsan sevmenin hiç bi güzelliği yok. İkisi birlikteyse güzel.
    karşılıklı olması çok daha iyi kesinlikle tek tarafli canin cok yaniyor
  • 01-02-2024, 02:32:11
    #14
    Fuzuli’ye sormuşlar:
    “Sevmek mi daha güzeldir, sevilmek mi?”

    * -Fuzuli cevap vermiş:
    “Samimi değilse ikisi de fuzuli...”

  • 01-02-2024, 04:26:12
    #15
    Sevilmek cunku sevgi goren insan sever de.
  • 01-02-2024, 09:18:39
    #16
    Bence sevmek çünkü; seçildiğinden hiç bir Zaman emin olamazsın.
  • 01-02-2024, 10:07:14
    #17
    Ölçülebilir şeyler değil. Ben var olanı yaşamak taraftarıyım.
  • 01-02-2024, 11:38:11
    #18
    Karşılıklı olmadığı sürece ikisininde anlamı yok