SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevmiyorsan sevilmenin, sevilmiyorsan sevmenin hiç bi güzelliği yok. İkisi birlikteyse güzel.
karşılıklı olması çok daha iyi kesinlikle tek tarafli canin cok yaniyor