Makalehizmetiii adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sevmek mi daha güzel sevilmek mi?
18
●414
- 01-02-2024, 02:26:48şöyle bir şey var şimdi ben arkadaşlarımı çok severim genelde çok sevdiklerime ilgi vermeye, ilgi göstermeyi seviyorum. Ancak ailesinden sevgi görmedigini söyleyen arkadaşım kendisine bu ilginin ve sevilmenin fazla geldigini soyledi. Bu çok garibime gitmisti.
- 01-02-2024, 02:27:56Sevmiyorsan sevilmenin, sevilmiyorsan sevmenin hiç bi güzelliği yok. İkisi birlikteyse güzel.
- 01-02-2024, 02:30:31karşılıklı olması çok daha iyi kesinlikle tek tarafli canin cok yaniyorSaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle