• 31-01-2024, 17:10:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evet çok kısada olsa Microsoft şirketine veda ettim apple ceo olarak teklif aldım tavsiyeleriniz neler
  • 31-01-2024, 17:11:13
    #2
    Rakipsiz
  • 31-01-2024, 17:11:14
    #3
    Mizah bölümüne açman lazımdı.
  • 31-01-2024, 17:13:53
    #4
    Moderatör
    Tavsiyem konuları maxigeyik kategorisine açmanız.
  • 31-01-2024, 17:13:54
    #5
    Komik olduğunu veya aklınca forumla alay ederek eğlendiğini sanan, aptal saptal konularına devam etmemesi için uzun süreli bir ban cezasını çoktan hak etmiş olan bir şahıstan, popülere çıkacak yeni bir konu daha.
    Zaten nedense hep böyle anlamsız konular kolayca popülere çıkar.
  • 31-01-2024, 17:15:44
    #6
    hocam yanlış anlamayın da ''ne boş adamsınız''
  • 31-01-2024, 17:15:47
    #7
    Şutlayın şunu ya.
  • 31-01-2024, 17:16:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    peaceriver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik olduğunu veya aklınca forumla alay ederek eğlendiğini sanan, aptal saptal konularına devam etmemesi için uzun süreli bir ban cezasını çoktan hak etmiş olan bir şahıstan, popülere çıkacak yeni bir konu daha.
    Zaten nedense hep böyle anlamsız konular kolayca popülere çıkar.
    Siz bana nasıl girdiniz ben girmek için neler yapmam lazım diye soran arkadaş değiimisiniz
  • 31-01-2024, 17:17:02
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.