Microsoft istifa ettim.Apple CEO olarak başlayaçağım.
26
●2.556
- 31-01-2024, 17:10:29Üyeliği durdurulduEvet çok kısada olsa Microsoft şirketine veda ettim apple ceo olarak teklif aldım tavsiyeleriniz neler
- 31-01-2024, 17:13:54Komik olduğunu veya aklınca forumla alay ederek eğlendiğini sanan, aptal saptal konularına devam etmemesi için uzun süreli bir ban cezasını çoktan hak etmiş olan bir şahıstan, popülere çıkacak yeni bir konu daha.
Zaten nedense hep böyle anlamsız konular kolayca popülere çıkar. - 31-01-2024, 17:16:24Üyeliği durdurulduSiz bana nasıl girdiniz ben girmek için neler yapmam lazım diye soran arkadaş değiimisinizpeaceriver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle