Konu
Microsoft istifa ettim.Apple CEO olarak başlayaçağım.
31-01-2024, 17:10:29
#1
Mustafa788
Üyeliği durduruldu
Evet çok kısada olsa Microsoft şirketine veda ettim apple ceo olarak teklif aldım tavsiyeleriniz neler