Merhaba arkadaşlar. Yeni e-ticaret sitemiz lastikyol.com.tr için ideasoft ekibi tarafından hazırlanan web tasarımı hakkındaki düüşüncelerinizi benimle paylaşır mısınız? Sizlerin fikri benim için çok önemli. Benim gözüme takılan bazı noktalar var. Bunlar hakkında tasarımda güncellemeye gidilmesi için geri bildirim gönderdim. Hala çalışmalar devam ediyor. Sizin içinize sinen/sinmeyen kısımları neler? Yorumlarınızı bekliyorum. İyi forumlar, teşekkürler...