R10'da ONUR diye bir moderator var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'da ONUR diye bir moderator var mı?
4
●
738
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10'da ONUR diye bir moderator var mı?
31-01-2024, 00:41:44
#1
anilguler
Soru başlıkta.
31-01-2024, 00:42:29
#2
Bedirhan
Rakipsiz
https://www.r10.net/yonetim-kadrosu
31-01-2024, 00:43:48
#3
anilguler
Bedirhan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/yonetim-kadrosu
Tüm moderatorlerin ad soyadı yok.
31-01-2024, 01:05:46
#4
onurcanhare
Efendim
31-01-2024, 01:06:42
#5
renklihost
Var problem neydi söylerseniz ona göre etiket yapacağım.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler