• 30-01-2024, 00:59:47
    #1
    Merhaba, script kurdum. Php ile ilgili bir şeyler yapmak istiyorum. Scripti kurdum ayarlamalarını vs. her şeyini girdim. Ancak ekran böyle görünüyor. Bunun sebepleri nelerdir acaba?
  • 30-01-2024, 01:01:08
    #2
    config dosyasını ya da veritabanından link giirlen bir alan varsa onları girmemiş ya da http https sorunu olabilir.
  • 30-01-2024, 01:01:55
    #3
    Config.php ile veritabanını bağladınız mı hocam?
  • 30-01-2024, 01:02:01
    #4
    .htacces dosyasına bir bakın hocam
  • 30-01-2024, 01:02:38
    #5
    CSS dosyanızın yolunu kontrol etmeyi deneyiniz.
  • 30-01-2024, 01:09:19
    #6
    05435360544 whatsapptan ulaşın yardımcı olayım.
  • 30-01-2024, 01:50:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Assest tema dosyalarindan yolunu kontrol et
  • 30-01-2024, 01:56:49
    #8
    Merhabalar,



    Profesyonel bir şekilde yardımcı olmak için bizimle iletişime geçiniz.



    https://wa.me/+905416286496





    https://webbilisimi.com.tr/

    https://kurtuwebtasarim.com.tr/
  • 30-01-2024, 09:20:30
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https ayarlarını yapın. .htaccess ten